top of page

MAPPING EXPERIENCES: A GUIDE TO CREATING VALUE THROUGH JOURNEYS, BLUEPRINTS, AND DIAGRAMS

  • Foto del escritor: Centro de Información y Documentación
    Centro de Información y Documentación
  • 2 oct 2017
  • 1 Min. de lectura

658.812/K18

Jim Kalbach

Sebastopol: O'Reilly, 2016

-

Disponible en:

Chacarilla Javier Prado

-

CONTENIDO: p.3 Introducing Alignment Diagrams -- p.19 Fundamentals of mapping experiences -- p.47 Visualizing Strategic Insight -- p.81 Initiate: Starting a Mapping Project -- p.107 Investigate: Researching the Experience -- p.137 Illustrate: Drawing the Diagram -- p.175 Align: Designing Value -- p.203 Envisioning Future Experiences -- p.227 Service Blueprints -- p.249 Customer Journey Maps -- p.273 Experience Maps -- p.295 Mental Model Diagrams -- p.321 Spatial Maps and Ecosystem Models.

CONTÁCTANOS

*Horario de atención presencial

Lunes - Viernes: 8 am - 9 pm

Sábado: 9 am - 2 pm

Nuestras sedes

*Campus Chacarilla

Av Primavera 970, Santiago de Surco, Lima, Perú.

CID: Pabellón E - Tercer piso 

*Campus Javier Prado

Av. Javier Prado Oeste 980, Magdalena del Mar, Lima, Perú.

CID: Décimo piso 

**Campus Arequipa

Av. Los Incas Mz B lote 1, Arequipa, Arequipa, Perú

CID: Tercer piso

Horario de Biblioteca Digital

Abierto las 24 horas

**Horario de atención presencial 

Lunes - Viernes: 8 am - 9 pm

bottom of page