top of page

A THEORY OF FUN FOR GAME DESIGN

  • Foto del escritor: Centro de Información y Documentación
    Centro de Información y Documentación
  • 3 oct 2017
  • 1 Min. de lectura

794.8/K77/2014

Raph Koster

California: O'Reilly Media, 2013

-

Disponible en:

Chacarilla Javier Prado

-

 

CONTENIDO: p.2 Why write this book? -- p.12 How the brain works -- p.34 What Games are -- p.48 What games teach us -- p.80 What games arent -- p.102 Different fun for different folks -- p.112 The problem with learning -- p.130 The problem with people -- p.142 Games in context -- p.164 The Ethics of Entertainment -- p.176 Where games should go -- p.188 Taking their rightful place -- p.204 Fun Matters, grandpa -- p.228 Ten years Later -- p.230 Notes.

Comentarios


CONTÁCTANOS

*Horario de atención presencial

Lunes - Viernes: 8 am - 9 pm

Sábado: 9 am - 2 pm

Nuestras sedes

*Campus Chacarilla

Av Primavera 970, Santiago de Surco, Lima, Perú.

CID: Pabellón E - Tercer piso 

*Campus Javier Prado

Av. Javier Prado Oeste 980, Magdalena del Mar, Lima, Perú.

CID: Décimo piso 

**Campus Arequipa

Av. Los Incas Mz B lote 1, Arequipa, Arequipa, Perú

CID: Tercer piso

Horario de Biblioteca Digital

Abierto las 24 horas

**Horario de atención presencial 

Lunes - Viernes: 8 am - 9 pm

bottom of page