top of page

FUNDAMENTALS OF GAME DESIGN

  • Foto del escritor: Centro de Información y Documentación
    Centro de Información y Documentación
  • 3 oct 2017
  • 1 Min. de lectura

794.8/A22/2014

Ernest Adams

Berkeley: New Riders Games, 2014

-

Disponible en:

Chacarilla

-

 

CONTENIDO: p. xii Introduction -- p.1 Games and video games -- p.31 Designing and developing games -- p.67 The major genres -- p.81 Understanding your player -- p.103 Understanding your machine -- p.113 Making money from your game -- p.125 Game concepts -- p.137 Game worlds -- p.167 Creative and expressive play -- p.181 Character development -- p.207 Storytelling -- p.255 Creating the user experience -- p.313 Gameplay -- p.351 Core mechanics -- p.403 Game balancing -- p.439 General principles of level design -- p.471 Design issues for online gaming -- p.501 Glossary -- p.527 Reference -- p.533 Index.

CONTÁCTANOS

*Horario de atención presencial

Lunes - Viernes: 8 am - 9 pm

Sábado: 9 am - 2 pm

Nuestras sedes

*Campus Chacarilla

Av Primavera 970, Santiago de Surco, Lima, Perú.

CID: Pabellón E - Tercer piso 

*Campus Javier Prado

Av. Javier Prado Oeste 980, Magdalena del Mar, Lima, Perú.

CID: Décimo piso 

**Campus Arequipa

Av. Los Incas Mz B lote 1, Arequipa, Arequipa, Perú

CID: Tercer piso

Horario de Biblioteca Digital

Abierto las 24 horas

**Horario de atención presencial 

Lunes - Viernes: 8 am - 9 pm

bottom of page