top of page

BUSINESS MODEL GENERATION : A HANDBOOK FOR VISIONARIES, GAME CHANGERS, AND CHALLENGERS

  • Foto del escritor: Centro de Información y Documentación
    Centro de Información y Documentación
  • 4 oct 2017
  • 1 Min. de lectura

658.11/O83

Alexander Osterwalder

New Jersey: Wiley, 2010

-

Disponible en:

Chacarilla Javier Prado

-

CONTENIDO: Canvas -- p.14 Definition of a Business Model -- p.16 The 9 Building Blocks -- p.44 The Business Model Canvas -- 2 Patterns -- p.56 Unbundling Business Models -- p.66 The Long Tail -- p.76 Multi-Sided Platforms -- p.88 FREE as a Business Model -- p.108 Open Business Models -- Design -- p.126 Costumer Insights -- p.134 Ideation -- p.146 Visual Thinking -- p.160 Prototyping -- p.170 Storytelling -- p.180 Scenarios -- Strategy -- p.200 Business Model Environment -- p.212 Evaluating Business Models -- p.226 Business Model Perspective on Blue Ocean Strategy -- p.232 Managing Multiple Business Models -- Process -- p.244 Business Model Design Process -- Outlook -- p.262 Outlook -- Afterword -- p.274 Where did this book come from? -- p.276 References

CONTÁCTANOS

*Horario de atención presencial

Lunes - Viernes: 8 am - 9 pm

Sábado: 9 am - 2 pm

Nuestras sedes

*Campus Chacarilla

Av Primavera 970, Santiago de Surco, Lima, Perú.

CID: Pabellón E - Tercer piso 

*Campus Javier Prado

Av. Javier Prado Oeste 980, Magdalena del Mar, Lima, Perú.

CID: Décimo piso 

**Campus Arequipa

Av. Los Incas Mz B lote 1, Arequipa, Arequipa, Perú

CID: Tercer piso

Horario de Biblioteca Digital

Abierto las 24 horas

**Horario de atención presencial 

Lunes - Viernes: 8 am - 9 pm

bottom of page