top of page

OGILVY ON ADVERTISING

  • Foto del escritor: Centro de Información y Documentación
    Centro de Información y Documentación
  • 4 oct 2017
  • 1 Min. de lectura

659.1/O37

David Ogilvy

s.l.: s.n., 1985

-

Disponible en:

Chacarilla Javier Prado

-

 

CONTENIDO: p.7 Overture -- p.9 how to produce advertising that sell -- p.31 Jobs in advertising - and how to get them -- p.45 How to run an advertising agency -- p. 58 How to get clients -- p.66 Open letter to a client in search of an agency -- p.70Wanted: a renaissance in print advertising -- p.103 How to make TV commercials that sell -- p.117 Advertising corporation -- p.127 How to advertise foreign travel -- p.137 The secrets of success in business-to-business advertising -- p.143 Direct mail, my first love and secret weapon -- p.150 Advertising for good causes -- p.155 Competing with Procter & Gamble -- p.158 MIravles of research -- p. 167 What little know

CONTÁCTANOS

*Horario de atención presencial

Lunes - Viernes: 8 am - 9 pm

Sábado: 9 am - 2 pm

Nuestras sedes

*Campus Chacarilla

Av Primavera 970, Santiago de Surco, Lima, Perú.

CID: Pabellón E - Tercer piso 

*Campus Javier Prado

Av. Javier Prado Oeste 980, Magdalena del Mar, Lima, Perú.

CID: Décimo piso 

**Campus Arequipa

Av. Los Incas Mz B lote 1, Arequipa, Arequipa, Perú

CID: Tercer piso

Horario de Biblioteca Digital

Abierto las 24 horas

**Horario de atención presencial 

Lunes - Viernes: 8 am - 9 pm

bottom of page