top of page

ABOUT FACE : THE ESSENTIALS OF INTERACTION DESIGN

  • Foto del escritor: Centro de Información y Documentación
    Centro de Información y Documentación
  • 17 oct 2017
  • 1 Min. de lectura

005.7/A13/2014

Alan Cooper

Indianapolis: Wiley, 2014

-

Disponible en:

Chacarilla Javier Prado

-

 

CONTENIDO: p.3 Design process for digital products -- p.31 Understanding the problem: design research -- p.61 Modeling Users: personas and goals -- p.101 Setting the Vision: scenarios and design requerements -- p.119 Designing the product: framework and refinement -- p.145 Creative teamwork -- p.165 Making Well-Behaved Products -- p.167 A Basis for Good Product Behavior -- p.179 Digital Etiquette -- p.205 Platform and Posture -- p.237 Optimizing for Intermediates -- p.249 Orchestration and Flow -- p.271 Reducing Work and Eliminating Excise -- p.299 Metaphors, Idioms, and Affordances -- p.325 Rethinking Data Entry, Storage, and Retrieval -- p.357 Preventing Erros and Informing Decisions -- p.379 Designing for Different Needs -- p.405 Integrating Visual Design -- p.433 Interaction Details -- p.435 Designing for the Desktop -- p.507 Designing for Mobile and Other Devices -- p.569 Designing for the Web -- p.589 Design Details: Controls and Dialogs

CONTÁCTANOS

*Horario de atención presencial

Lunes - Viernes: 8 am - 9 pm

Sábado: 9 am - 2 pm

Nuestras sedes

*Campus Chacarilla

Av Primavera 970, Santiago de Surco, Lima, Perú.

CID: Pabellón E - Tercer piso 

*Campus Javier Prado

Av. Javier Prado Oeste 980, Magdalena del Mar, Lima, Perú.

CID: Décimo piso 

**Campus Arequipa

Av. Los Incas Mz B lote 1, Arequipa, Arequipa, Perú

CID: Tercer piso

Horario de Biblioteca Digital

Abierto las 24 horas

**Horario de atención presencial 

Lunes - Viernes: 8 am - 9 pm

bottom of page